Jason Levine

22 Ene, 2016

Today, 21st January, We have had the opportunity to enjoy the performance of Jason Levine in our School. He has come back to Ies Julio Rodríguez, and up to 300 students have been singing, having fun with English, and learning so many things…Grammar, vocabulary, pronunciation, intonation… everything is important for speaking a foreign language.
«Ullyssea» , the School from Ugíjar, also accompanied us for this event, and had a really good time. Now we can go to Youtube to watch Jason again, whenever we wish to relax and repeat to remember when learning English. Thank you all who made it possible!

Expo clima en inglés

El alumnado de 3º A se divierte en inglés con la expo sobre el Medio ambiente y el cambio climático.

Christmas Card Contest

Los ganadores son1º Adrián González Romero 1º ESO D2º Hugo García García 1º ESO A3º Mercedes Díaz Ledesma 3º ESO Amención especial

II Feria Medieval 2023

Segunda edición de la Feria Medieval con baile de inaguración, juegos de mesa, adivinación, plantas carnívoras, ciencia medieval, , stand de APROSMO, alquimia, venta de CDs, photocall medieval, venta de dulces, pulseras, y juegos populares....