EASTER EGG CONTEST 2020

25 Mar, 2020

Join our Easter Egg Contest!

– Make your Easter Egg. Choose your decoration. Be creative!
– Choose a favourite place at your house and take a picture of your Easter Egg.
– Send your photograph to bibliojuliorodriguez2013@gmail.com with your first name and surname or upload it to Instagram with the hashtag #istayhomeiesjuliorodriguez before 12th April 2020

– All your creations will be displayed in instagram (bibliojuliorodriguez2013)

– PRIZES:
Winner: Diploma and 20€ voucher (Teyga bookshop)
Second best: Diploma and 10€ voucher (Teyga bookshop)
EASTER EGGS & BUNNIES for the most original creations

ENGLISH DEPARTMENT

School Newspaper

Alumnos de diversos grupos participan en la creación de un periódico en inglés en grupos.

Elección padres y madres al consejo escolar

El próximo martes día 22 de noviembre de 17:00 a 20:00 se celebrarán las elecciones para el Consejo Escolar del sector de padres y madres.Si alguien no puede venir esa tarde , podrá votar por correo mediante el sistema de doble sobre.

Remembrance/Poppy/Armistice Day

Armistice/Remembrance/Poppy DayAlumnos de 1° de ESO han participado hoy en la celebración del Día del Armisticio, en el que se firmó el tratado de paz que dio fin a la Primera Guerra Mundial. En primer lugar se hizo la lectura del poema 'In Flanders Fields', del poeta...